Goodtherapy Ajaveeb

Nartsissismi ravimise raske töö: terapeudi juhend

Naeratav must mask valgete maskide season raske diagnoosida ja ravida. Nagu kõigil iseloom Nartsissistlikud jooned, mis inimesel on, eksisteerivad pidevalt. Kõik nartsissismi põdevad inimesed ei ole ühesugused ja ravimeetodid on individuaalselt erinevad. See artikkel on kirjutatud põhijuhendina inimese, kes identifitseerib ennast nartsissistina või kelle tuvastate nartsissismina, käsitlemiseks.

Pange tähele, et alltoodud samme tuleb võib-olla korrata ja mitte alati järjekorras.

1. samm: mõistke nartsissismi

Terapeut peab olema hästi kursis sellega, mida tähendab olla nartsissistlikus suhtes. Üks asi on lugeda nartsissismist, teine ​​asi on olla lähedases suhtes kellegagi, kellel on nartsissistlikke omadusi. Paljudel terapeutidel pole aimugi, kui uimane, põnev ja südant valutav elu võib olla nartsissistliku inimesega.

Saage aru, et nartsissismi kolm peamist omadust on õiguse tunne , teadmatus ja empaatiavõime puudumine.

Leidke terapeut

Täpsem otsing

2. samm: ehitage terapeutiline liit

Terapeut peab nõudma terapeutiline suhe inimesega, kellel on nartsissistlikud kalduvused: austus ja koostöö. Teiste austamine ja koostöö nendega on nartsissismi põdevate inimeste jaoks keeruline - mõned võivad öelda, et see on võimatu. Nad õpivad, kuidas neid suhtlemisoskusi reaalajas praktiseerida, in vivo, nende suhetes terapeudiga.

3. samm: tuvastage kaitsemehhanismid

Nartsissistliku inimese kaitsemehhanismid on isiksuse vormis režiimid või inimesed (mõtle mitmele isiksusele, kuid erinevad). Terapeut peab püüdma aidata inimesel tuvastada mõned kaitsvad isiksuse režiimid, mida ta kogu elu kasutab. Siin on mõned levinumad näited:

  • Kriitik
  • Kohtunik
  • Eraldatud isik
  • Sõltlane
  • Naisemees
  • Õigustatud
  • Ohver
  • Väärkohtleja
  • Manipulaator
  • Raev-kusic
  • Ülim
  • Igav

Märkus. See loetelu ei ole täielik. Terapeudid peaksid tegema koostööd iga inimesega, et tuvastada nende ainulaadsed kaitsemehhanismid.

Kõik ülaltoodud isikud on kaitsvad isiksused, keda nartsissismi põdevad inimesed kasutavad emotsionaalseks kaitseks. Neid kahte tunnet, mida nartsissismi põdevad inimesed kipuvad iga hinna eest vältima puudus ja haavatavus .

4. samm: tuvastage aluseks olevad päästikud

Aluseks olevad skeemid põhjustavad vajaduse kaitsvate isikute järele. Mõelge skeemidest kui päästikutest või nuppudest, mida vajutatakse siis, kui keegi põhjustab nn nartsissistlikku haava. Siin on mõned levinumad vallandab kogenud nartsissismiga inimesed:

  • Emotsionaalse hülgamise tunne
  • Sisemise puuduse tunne
  • Kontrolli või turvalisuse puudumise tunne
  • Emotsionaalse puuduse tunne
  • Hirm mõnitamise või häbi ees

Nii eeskujude kui ka psühho-hariduse abil saate nartsissismiga inimesele õpetada kogetud varajaste kiindumishaavade uuesti kasvatamise vajadust.

Nende aluseks olevate käivitajate tuvastamine on keeruline, kuna töötate kellegagi, kellel võib olla madal ülevaade ja kes võib olla emotsionaalselt „lahus“ või „blokeeritud“ tundmast neid haavatavaid ja laastavaid emotsioonid . Tõenäoliselt kohtate kaitserežiimi, enne kui tuvastate probleemi aluseks oleva juure. Mõistke, et esmane emotsionaalne kogemus, mida nartsissismiga inimene väldib, on tunne häbi . Selle häbitunde kogemise asemel lülitab inimene kaitserežiimi.

Oluline on aidata nartsissismi põdeval inimesel neid häbitundeid õpetades juhtida enesekaastunne ja tervislike eneserahustamisstrateegiate pakkumine. Samuti, kui te jääte suhtesse inimesega, olles temaga koos, kui ta julgeb sinna minna, õpivad nad loodetavasti, kuidas kogeda ja töödelda suhteliste „deemonite” kaudu.

5. samm: arendage sisemist tervet täiskasvanut / vanemat

Töö teraapia on aidata nartsissismi põdeval inimesel õppida oma sisemist haiget last uuesti vanemaks saama. The sisemine laps reageerib varajasele kiindumusele trauma või mõni muu tüüpi emotsionaalse häälestuse puudumine lapsena. Nartsissismi põhjuste täielikku analüüsi laskmata piisab, kui öelda, et arengukomponent on olemas.

Arenguliselt polnud lapsena nartsissismi põdev inimene vanema (te) suhtlemisel emotsionaalselt korralikult reguleeritud. See võis põhjustada lapse sisemise häbitunde kaitsmiseks kaitsemehhanismidena eraldatud kaitsepersoonide tekkimise.

Nartsissismi põdeva inimese õpetamine oma sisemise haiget saanud lapse vanemaks kujundamise kaudu on tõhus ja võimas, et algatada inimese sisemaailmas tervislikke muutusi.

6. samm: tervendage sisemist last

Isegi enne, kui nartsissismi põdev inimene õpib ennast uuesti vanemaks saama, võite terapeudina alustada protsessi, proovides kohtuda tema sisemise haavatud lapsega ja hakata temaga siduma. Võite olla tervislik eeskuju, pakkudes inimesele „korrigeerivat emotsionaalset kogemust“. Võib-olla olete teie ainus inimene, kes on kunagi suutnud oma sisemise lapseni jõuda viisil, mis esindab ohutust.

Nii eeskujude kui ka psühhoõpetus , saate nartsissismiga inimesele õpetada vajadust varakult uuesti vanemaks saada manus haavad, mida nad on kogenud. Nad võivad eitada, et neil on selliseid haiget, kuid selgitavad neile, et nende käitumine 'ütleb neile'. Ära vaidle inimesega; pigem lihtsalt ütle ja juhenda toimuvat.

7. samm: töötage välja taasteplaan

Lisaks sellele, et on vaja ravida inimese sisemaailma nartsissismiga, on oluline tuvastada ka kogu inimese 'alumine käitumine' ja alustada 'taastumisprogrammi'. Sisuliselt ravige nartsissistlikke sümptomeid osana sõltuvus selliseid, mis tuleb remissioonile viia.

Siin on loetelu mõnest võimalikust elemendist, mis kuuluvad nartsissismi põdevate isikute abstinentide ('lennukeelu tsoon') nimekirja:

Aidake inimesel tuvastada enda enesekaitse strateegiad.

Järeldus

Nagu näete, on nartsissismi põdeva inimese tervenemisele aitamine keeruline ülesanne. Selle suhte ajal töötades veenduge, et hoolitsete iseenda eest. Lõpetan, pakkudes neid viimaseid nõuandeid enesehooldus :

  • Nõua ja modelleerida austust.
  • Pidage sageli nõu; pärast iga seanssi.
  • Harjutage ja hoolitsege oma füüsilise tervise eest.
  • Ärge isikupärastage nartsissismiga inimeste käitumist.
  • Kui tunnete end kaitsetööna, taganege, hinga sügavalt sisse, muutke midagi.
  • Ärge pidage võimuvõitlust inimesega, keda proovite aidata.

Pidage meeles: kuigi nartsissistlike omadustega inimese aitamiseks on vaja rasket tööd, on raskemast tööst vähe kasu kui neil.

Autoriõigus 2017 f-bornesdeaguiar.pt. Kõik õigused kaitstud. Avaldamisloa andis Sharie Stines, PsyD , terapeut Californias La Habras

Eelmise artikli kirjutas ainult eespool nimetatud autor. Estilltravel.com ei pruugi jagada kõiki avaldatud seisukohti ja arvamusi. Eelmise artikli kohta saab küsimusi või muresid suunata autorile või postitada kommentaarina allpool.

  • 78 kommentaari
  • Jäta kommentaar
  • Cole

    12. jaanuar 2017 kell 6.50

    Palju samme, et mõista ja ravida, nagu olen kindel, juhtub iga isiksushäirega

  • Jonathan S

    12. jaanuar 2017 kell 12:14

    Märkasin, et naistemehi mainiti kaks korda. Kui naine kogeb nartsissistlikke jooni, siis kas nad ei kipu oma elus meestega kasuaažiks?

  • Sharie S.

    13. jaanuar 2017, kell 20.27

    Mõni teeb. Kuid enamik seda tüüpi naistest saavad sildi 'piiripealne isiksus'.

  • travis

    13. jaanuar 2017, kell 7.46

    Ma tean oma piire
    Ma ei usu, et ma saaksin nendega hakkama saades ülemeelikus hakkama

  • c

    13. jaanuar 2017 kell 18:36

    Kõiki, kes astuvad suhtesse nartsissistiga, ootab suur üllatus. Mõnikord usuvad ohvrid, et nad on suhtes vaid selleks, et teada saada, et see kõik oli illusioon! Mõistusmängud on õiged. Nartsissist mängib vaimseid mänge ning paneb sind mõtlema ja uskuma, et oled ühenduses vaid selleks, et sind oma äranägemise järgi minema visata, kui nad tahavad lahkuda ja öelda, et see kõik oli su peas. Kas ja millal nad lahkuvad, sest lähevad! Sellepärast, et neil on igav, neid ei stimuleerita piisavalt, lõpetate nende vajaduste rahuldamise; ja kui peaksite juhtuma, et jätate nad kõigepealt maha, võivad nad algul muutuda ägedaks või vägivaldseks, et teid ainult riputada, ja siis visake maha. Siis mängivad nad jälle kena, et sinuga sõbrustada, kuid seekord sind häälestama ja karistama, ja nad teevad seda, et saaksite selle peale panustada. Kui te neist mõnda aega eemale pääsete, võite kunagi tagasi tulla, kui nad tagasi tulevad. Kui see juhtub, jookse ja ära vaata tagasi! Sa ei parane kunagi nende tagasitulekust, ma ei tee sind. Ma ei saa seda piisavalt rõhutada, et peaksite lahkuma jalatsite hinge külge kinnitatud vaibaga, et mitte jälgi jätta. Seejärel peitu ja palveta terve elu.

  • Rissie w. m.

    16. jaanuar 2017, kell 12.43

    Nartsissistid jälgivad mind kogu elu. Ma tahan olla vaba nende taktikast.

  • Pat

    4. oktoober 2017 kell 18.02

    Näib, et trikk seisneb suhte dünaamika muutmises. Kõik hea meelitab lihtsustatult öeldes kõike halba. Liiga hoolitsev / altruistlik liik meelitab Narcsi ikka ja jälle. Teie elus on vaja rohkem kaastunnet. Pole paha mõelda endast mõistlikul määral. Sa pead; see on sinu kaitse nende koletiste eest. Lugege Ross Rosenbergi „Inimmagnetite sündroomi” või Jeffrey Youngi „Uuesti leiutades oma elu”.

  • Margie

    12. september 2017 kell 18.22

    TÕSI!!!

  • Jackie M.

    4. november 2017 kell 19:26

    Olete minu kogemust täpselt kirjeldanud. Kuigi artikkel annab lootust, et nartsissisti käitumine paraneb mingil moel, ei usu ma pärast 12 aastat ühega, et häire vastu oleks midagi lähedast. See on nii traagiline.

  • Engela

    5. september 2018, kell 19:36

    Mu abikaasa alustas agarmessi. Eelmise aasta augustis ütles Judy härrale, et pole enam rahul. See oli suur šokk. Kuu aja pärast saan asjast teada ja ta süüdistas mind ütlemas. Panin ta puuri kinni ja ta lasi ta vabaks. Olen kergelt šokeeritud, sest ta tuli ja läks nii, nagu talle meeldib. Ta jäi ikka minu juurde äriülevaadetesse ja nädalavahetused lahkusid nii paljude valedega sinna, kuhu ta läks. Hiljem vasakul ei ole nädalavahetustel häbi olla temaga 500 km kaugusel. Kuid siiski kinnitan, et ta lahendab ennast. Praegu on aasta ja ta on edasi-tagasi. Nüüd sundis naine teda lahutama, sest talle meeldis tema raha. Sain aru, et ta oli kogu aeg narkar. Jookse ja ära vaata kunagi tagasi. Ainult Jumal saab neid ravida. KUI nad tahavad, aga nartsissid, ei soovi muutusi. Kurjad hinged GEZEBEL ja AGAP vaimud

  • lynsey M.

    18. veebruar 2019, kell 7.26

    kuidas ta sunnib teda lahutama, olete öelnud, et talle meeldivad tema raha, ei kõla nagu ta tüüp, mida saate teha midagi, mida ta ei taha teha. Miks süüdistada naisi, kes on probleemiks just järjekordne ohver

  • pärl

    2. juuni 2019, kell 13.22

    Kaks korda seal olnud. Üks, kellega ma ikka koos olen. Lööd vastu naela pähe. See on. Elab põrgus ja te selgitasite seda hästi. See on lihtsalt kurnav ja te ei näe seda aastaid. Esimene viskas mind julmalt nii, nagu ma pole kunagi kuulnud, ja see põhjustas mulle ptsd. Kurjad inimesed. Olge ettevaatlik, et nad puutuvad kokku võluvana ja jah, aga see on oscari vääriline tegu. Nägu avalikkuses pole sugugi nägu eraviisiliselt.

  • Mills

    14. jaanuar 2017 kell 12:24

    Olen varem olnud suhtes, kus kogu see lugu oli alati temaga seotud ja alati temaga seotud. Selles ei olnud kunagi mingit kompromissi, lihtsalt nii pidid asjad olema, sest tema maailmas pidi elu alati tema ümber täielikult keerlema. Mul läks üsna palju aega, et aru saada, et kuule, ma ei kavatse niimoodi elada ja mind kogu aeg niimoodi maha surutakse. Kuid mind imesid tema ja tema teod nii palju, et mul läks ikkagi natuke aega, et end sassis veebist välja tõsta, et ta lasi meid end sisse mässida.

  • Dianne

    14. jaanuar 2017, kell 19.54

    Nartsissiste ei saa raviga ravida. Ja proovida neid ravida on ohtlik. Kõik, mida ta teeb, on anda neile rohkem mõistmist, kuidas oma ohvreid kuritarvitada. Hoidke narkidest eemale. Jätke nad oma häiritud haigesse maailma. Ainult tulirühm on neile piisav ravi. Või labotoomia. Neil on ajus defekt. Nii et kui te ei saa nõuda nende aju ja anda neile halli ainet, mida nad puuduvad, ei ravita neid kunagi. Nad kõik peaksid olema vanglas. See tekitab ühiskonnas igas mõttes mõeldavat kaost. vaimse pähkli töökohad.

  • Kalju

    8. märts 2018, kell 12.18

    Terapeutide poolt palju mõistvaid ideid ja palju kibedaid sõnu nendelt, kes on end NPD-ga haiget tundnud. Esimene neist on kasulik, teine ​​aga otsib süüd ja ei suuda nende inimeste enda probleemidega tegeleda. Süüdi määramine on lihtne, kuid igas suhtes on kaks inimest.
    'Ja ka see, kuigi see sõna valutab teie südant:
    Tapetud ei ole tema enda mõrva eest vastutavad,
    Ja röövitud pole röövimises laitmatu. ”
    Kahlil Gibran ~ Prohvet

  • Brian

    19. oktoober 2018, kell 06.57

    Ei saaks rohkem nõus olla.
    Minu kogemus on näidanud, et NPD-ga inimesed tõmbuvad üksteise poole. 'Ohver' pole kunagi oma süütegu 'kuriteos' süütu.
    Professionaalina leian, et selles artiklis tehtud halvustamine on piinlik.

  • Betty

    19. veebruar 2019, kell 4:15

    Ma ei saa jätta aju alla kommentaari, kes kirjutas: „Minu kogemus on näidanud, et NPD-ga inimesed tõmbuvad üksteise poole. 'Ohver' pole kunagi süütu oma süü eest. 'Professionaalina leian, et selles artiklis tehtud pettumused on piinlikud.' nii et ma teen seda siin, kuna see postitus tekitas vastuse.
    Briani mõtlemine on ebameeldiv, eriti kui arvestada, et ta kuulutab end professionaalseks! Millest professionaalne? Kas keegi mäletab, et varem süüdistati selles naisi, kes vägistati? Või öeldi autistlike laste emadele, et nende lapsed on nende tõttu haiged! Jumal tänatud, need päevad on möödas !!! Kuid ilmselt mitte siis, kui tegemist on nartsissistliku väärkohtlemisega. Ohvri süüdistamine on klassikaline nartsissistlik trikk. See projektsioon on nende peamine strateegia.
    Olgem selged: ohver ei vastuta nartsissistliku väärkohtlemise eest, eriti kui neil on kõrgelt arenenud südametunnistus, kaastunne, kõigis hea nägemine ja muud omadused, mis muudavad ta sõna otseses mõttes pimedaks kahjulike kavatsustega inimeste suhtes. Nad meelitavad nartsissiste ainult teadmatuse tõttu nii omaenda tegelase võimust kui ka enda haavamisest, mille jaoks nad otsivad lohutust nendega, kes näivad olevat õnnelikud, kui toovad tervendust, samal ajal kui nad toovad hävingut. Nii et meie haavamine on peamine atraktor. Kas meid süüdistatakse enda haavamises? See on väga sügav küsimus ja vastus sõltub meie eksistentsi kihist, mida uurime.
    Lihtsustatult öeldes tähendab see, mida Kahlil Gibran tähendab 'Ja röövitud pole röövimata.' on see, et pidi olema teadvustamatu kavatsus lubada kahju tekkimist, see pole nii, et röövitu tahtis kahjustada, kuid ei olnud teadlik nii-öelda enda puudusest, mis võimaldas teda röövida. Kuid see läheb tõesti palju sügavamale kui see ja võtab palju uuringuid selle kohta, kuidas see reaalsus luuakse.

  • Astr

    2. veebruar 2020 kell 9.39

    Täname, et lisasite siia tasakaalu!
    Kas keegi arvab, et teades algusest peale, et neil on nartsissistlikud kalduvused, olles nendega avatud, näen mõttemänge ja mul on nendega selge, et kuigi ma armastan neid, ei saaks ma nendega suhelda, kui nad läbisid professionaalse teraapia, et õppida oma elukogemusest paranema (kuna see on kindlasti seotud lapsepõlve puudumise ja traumaga, mida nad ei valinud kanda) - kas see võib teie arvates muutuda teistsuguseks olukorraks? Nartsissismist oleme varem rääkinud (ta on haavatav tüüp) ja ta on paar korda soovinud oma meelt paremaks muuta, sest ta teab midagi ära, tal puudub energia ja emotsionaalsus ning ta teab seda .. Ma ei saa jätta mõtlemata mõnikord et ta ei pruugi olla spektris piisavalt kaugel, et tal oleks võimalus varakult paraneda, kuigi kõik kirjutavad, et ma peaksin 'kandideerima oma elu eest ja mitte kunagi tagasi vaadata'. Kas ma olen optimistlik või kas olete kuulnud juhtudest, kus nartsissistlikul spektril olev inimene (antud juhul päritud nartsissistlikust isast ja mitmetähenduslikust emast) on paremaks läinud ja tegelenud tõelise tervendava teekonnaga?

  • Astr

    2. veebruar 2020 kell 10.13

    ** Samuti (unustasin seda mainida) sain aru, et ilmselt tõmbasin või sallisin nartsissistlikku energiat omaenda kogemuse tõttu oma emast, kes on samuti B-klastri isiksusspektris. Mõistan nüüd, et õppisin juba varakult panema tema psühholoogilist väärkohtlemist, manipuleerimist ja viha, armastades teda siiski tingimusteta, mis on lõpuks ka natuke puudus / nõrkus minus - teeb minust 'röövitud', kes pole süütu selle eest, et mul olid laiad käed tasku sisuga lahti!

    Ometi pole mind veel päriselt röövitud ja mu käed lebavad tugevamalt minu kõrval, kuid kas peaksin täielikult selja keerama ja edasi minema?

  • Susan

    15. jaanuar 2017, kell 9.42

    Alustas just uut George Simoni raamatut häiritud tegelasest. Siin väga rakendatav ja on vastu selle artikli põhimõtetele, mis on nõrkused. Eelmine raamat oli Hunt lamba riietuses.

  • Betty

    20. oktoober 2018 kell 8:00

    Piinlik on see, et puudub end põhjalikult uurimistel põhinev arusaam sellest, keda NPD tõepoolest köidab nende poolt, kes nimetavad end professionaalideks, näiteks Brian. Uurige Sandra Browni suurepäraseid uuringuid, et teada saada, kuidas see mäng töötab. Tundlikkus, ohjeldamatu halvustamine ja röövkäitumise võrdsustamine empaadi käitumisega on viimane asi, mida see armastusest vaesunud maailm vajab. Ma ei ütle, et empaat on pühak. Kuid üldised kommentaarid, mis võrdsustavad empaatiat nartsissismiga, on puhas hullumeelsus. Kui soovite välja tuua empaatiavead, siis palun olge konkreetne, leebe ja kaastundlik. Me oleme piisavalt palju põrgu vastu pidanud kõige jõhkramatel inimestel planeedil ja ma ei kavatse kindlasti leppida rohkem südametusega vähem arenenud südametunnistusega inimestest.

  • Peggy

    6. november 2018, kell 7.43

    'Piinlik on see, et puudub end põhjalikult uurimistel põhinev arusaam sellest, keda NPD tõepoolest köidab nende poolt, kes end professionaalideks nimetavad'

    Huvitavad sõnad empaatiast. Ma olen üks ja mu enda sisetunne ütleb, et mind tõmbab igaüks, keda ma kunagi pidasin armastavaks partneriks, sõbraks, tuttavaks ja isegi võõrasteks abivajajateks. Mõelge: sisserände probleem tänasel poliitilisel areenil. Ma näen elu ohvreid, teine, parteilisem seisukoht näeb, et nende enda ohvriks langemine peaks sisserändajatele lubama. Kas need on vähem empaatilised vaatepunktid kõik NPD all kannatajad? Kas tegelikult pole empaatia empaatia süda? Võib-olla peame kõik soolase pilguga heitma pilgu kaasaegsele psühhiaatrilisele teabele. Nartsissism on poppsühholoogia termin ja mõned spetsialistid võtavad lõpuks sõna diagnoosi lõdva kasutamise ohu vastu. Ma armastan nartsissisti, kellel on NPD spektri tase madal, ja tema minevikus ebaõnnestunud suhete väljavõtmisel olid naised, empaatiad, paigutatud samale positsioonile kui mina. Ta kaotas häire tõttu kõik neist. Siis on mul jälle sõbrad, kes söövad pidevalt üle, neil on terviseprobleeme, mis ulatuvad A-st Z-ni ja ma jään endiselt nende kõrval. Mul on siin maailmas töö ... Olen üks õnneliku vaimse ja emotsionaalse stabiilsuse empaatiatest. Kui mitte mina ... siis kes? Võib-olla oleks teie küsimus pidanud olema: Miks otsivad NPD-d põdevad inimesed empaate? Teile ei pruugi vastus meeldida ... mulle ei meeldinud.

  • Tina

    20. veebruar 2019, kell 15.44

    Ainuke asi on Betty, sa ei ole empaat.

  • T

    15. jaanuar 2017 kell 20.40

    Mul on häbi, et ma ei näinud hoiatavaid märke. Ma läksin temast lahku 3 korda, nii et ma arvan, et pidin sügaval tema sees teadma, et ta eksis. Ma oleksin pidanud teadma, millal ta ütles mulle, et tema kolm viimast tüdruksõpra olid bipolaarsed ja kui ta ütles mulle: 'Ma olen siinkandis üsna kuulus!
    Nii ahvatlev, uskusin kõike, mida ta ütles. Tal oli AA programmi jaoks oma reegel. Oli ok suitsetada, naisi sponsoreerida ja xanaxi võtta.
    Mu silmad on nüüd pärani lahti, tugevad nagu kunagi varem, ilma igasuguse kontaktita x 6 mos !!!!!!!
    Ta jätkab kõigi lollitamist. Ta väidab endiselt, et on kaine ja on jätkuvalt kuulus sponsor
    Olen praegu rahulik, kuid tahan lihtsalt uuesti usaldada.

  • SAmos

    5. september 2018, kell 14.40

    Vot, ma oleksin sõna otseses mõttes võinud selle täpse lõigu kirjutada. Ainus erinevus on see, et ta kasutas terminit 'ma olen selline suur asi'.

  • T

    15. jaanuar 2017 kell 21:00

    Paranemine ja uuesti usalduse õppimine

  • Lori

    16. jaanuar 2017, kell 07.06

    huvitav, kui palju juhtumeid keegi teraapiasse läheb?

  • Pryor

    19. jaanuar 2017 kell 11.10

    Ja nüüd oleme siin
    valmistume homme üles seadma klassikaline kontor maa kõrgeimasse kontorisse

  • Roxanne

    24. jaanuar 2017, kell 10.45

    Dr Stines, oleks huvitav teada, kui palju selle häirega inimesi otsib ravi? Või pigem, mis ajendaks kedagi nende tunnustega ravi otsima? Kas teatud kuritegudes või olukordades, kus ravi määratakse kohtus või on see kunagi võimalik, on seotud ebaproportsionaalselt palju inimesi? Teie artikli võhikute arvates ei tundu see olevat tegevus, mida nad kunagi meelsasti otsiksid. Tõepoolest, nende mõju maailmale teadvustamine ja eneseteadvuse puudumine peab muutma diagnoosi ja sellest tuleneva ravi haruldaseks, kuna need isikud ei tunnista end kuidagi süüdi. Täname teid artikli ja vastuse eest.

  • Tim

    20. juuli 2017, kell 10.35

    Roxanne, mul on NPD ja ma otsin ravi. See on võtnud 29 aastat abielu ja peaaegu kõik kaotanud, et lõpuks näeksin, kui hävitav on NPD. Parim viis seda kirjeldada on see, kui tunnete end ummikus, kuid isegi ei tea seda. Kiidan oma 29-aastast naist oma armastuse ja visaduse eest! Ta on tõesti ingel, kes selle kohutava häire nii kaua talus.

    Dr Stines naelutas selle mulle 5. etapis! See ei ole sama kõigi NPD-ga inimeste puhul, kuid minu jaoks oli see koht! Ma mäletan eredalt üksikasjalikult 4-aastaselt, et mind süüdistati selles, mida ma kunagi ei teinud. Vanemad viisid mind naabrinaabrite juurde, et oma poja käest andeks paluda. Ma palusin oma vanematel mind uskuda, et ma pole selle lapsega kunagi midagi teinud. Vanemad peksid mind enda ees ja sundisid mind vabandama millegi pärast, mida ma kunagi ei teinud. Lapsena laastas mind see, et vanemad ei uskunud mind. Jah, nii rumal kui see ka ei tundu, oli see traumaatiline. Minu NPD tuum või päästik on ALATI olnud selles, et süüdistati mind selles, mida ma ei teinud VÕI tegin, kuid keeldun seda häbist tunnistamast. Sõna otseses mõttes on IGA vaidlus minu naisega olnud selle kohta. See võib olla nii vähe, kui sõidu ajal valest sõidureast maha keerata. Ma süüdistaksin enda ees olevat juhti ja mu naine ütles, et see olen mina. Ma läheks ära !! Ma süüdistaksin teda alati selles, et ta on nagu mu isa - mitte kunagi ei uskunud mind. Ta (mu isa) süüdistas mind 16-aastaselt pillide popsimises, kuna mul olid siinused (nagu temalgi) ja võtsin mõned tema siinusetablettidest - see oli veel üks traumaatiline sündmus, mida ma mäletan ja mida üksikasjalikult üles leida. Nüüd mainin ka seda, et ka mu isal on NPD, väga halb! Ta käis läbi 3 naist ja ma saan aru, miks. Ta ei tegelenud sellega kunagi ja ei tunnistaks seda kunagi.

    Nii et minu jaoks on nartsissism kootud minu DNA-sse ja mõned traumaatilised sündmused, mis on viinud mind selle kohutava häireni. Lõpuks aru saada, mis mul on, tõsteti minult ära tohutu koorem ja ma tunnustan oma naist selle võitluse eest. Olen talle selle häirega väga haiget teinud ja see murrab mind, et lasin sellel juhtuda!

    Kas mind 'ravitakse'? Alatasa võitlen NPD-ga, kuid vähemalt nüüd saan seda NÄHA ja proovida seda peatada, enne kui see käest ära läheb! Kirjutan seda päev pärast seda, kui mu naine ja mul oli üks hullemaid vaidlusi! Jällegi keeldusin arvamast, et tegin midagi valesti ega näidanud tema vastu mingit empaatiat. Jäin jälle kinni! NPD on minu jaoks alati pooleliolev töö.

    Parim soovitus, mida saan anda minusugusele NPD-le, kui riidu lähete 1) ÄRGE KAITSE ISE JA 2) MÕTLE ALATI TEISTE ISIKUTE TUNNE!

    Olen valmis rääkima kõigiga, kellel on küsimusi nartsissismiga inimesele ... ja teab seda!

  • Jaye

    20. juuli 2017, kell 15.17

    Tim, mu mehel on häire ja ma ei tea, mida teha, et teda aidata, kust alustada. Olen kulunud pärast seda, kui 37 aastat üritasin teda ja meid parandada. Ma ei taha teda maha jätta, aga paganama jääda. Kas teil on ettepanekuid?

  • arve

    27. juuli 2017, kell 17.29

    Tim
    Olen hiljuti aru saanud, et mul on NPD. Olen 23 aastat oma naise põrgusse viinud ja ta on alati minu eest proovinud. Nüüd olen kriitilises olukorras nii oma naiste keskmise ja füüsilise tervise kui ka enda ja laste heaolu jaoks. Ma tean, et mul on kohutavaid probleeme ja ma tahan abi, vajan abi ja tunnen, et ei jõua ära oodata. Elu läbi löömine ja armastuse, pere ja töö tasakaalustamine üritavad mind tappa. Ma ei talu seda valu, mida olen oma naisele põhjustanud, ja tunne, nagu ma ei oleks aru saanud, et ma talle haiget tegin ja jumal teab, kes veel. Paljude seas on probleemiks see, et ive proovis terapeudi vastuvõtule saada ja mitu kuud pole midagi saadaval. Ma lähen kogu aeg hullumeelsemalt hirmust, et ma kahjustan pidevalt minu naist ja meie suhteid ning võib-olla kunagi paremaks. Kõik ütlevad, et põgene NPD-ga inimese eest. Ma tahan abi, ma ei taha selline olla. Palun soovitusi, mida ma hea meelega võtaksin.
    aitäh

  • Heidi

    19. august 2017, kell 22.09

    Ma tean, et olen ka nartsissist ... Seda näitab minu elu pärast 30–40 aastat eitust. Palun, kas ma saan sellest paraneda?

  • Ta

    23. august 2017, kell 10.51

    Tim, minu täiskasvanud tütar, kes on minu 9-aastase lapselapse hooldusõiguslik vanem, näitab kõiki NPD omadusi. Ta ei usu, et tal on probleem, kuid tema lapsevanemaks olemine ja tegevus näitab selgelt, et ta vajab abi. Kahjuks tunneb mu lapselaps oma emade nartsissistliku käitumise väärkohtlemist. Kahjuks on mul tütrega väga mürgine suhe peamiselt seetõttu, et üritan oma lapselast kaitsta ja kuna olen ainus inimene, kes teab tema tõelistest tegudest, valedest jne. Kuidas saab inimene abi otsima, kui ta seda ei tee? kas arvate, et neil on probleem või on probleem? Ette tänades

  • S.D.M.

    28. august 2017, kell 15.10

    Jätkake jõudu ja tahtejõudu, et enne reageerimist mõelda esmalt teise inimese tunnetele. Ma olen hädas suhtes inimesega, kes otsib kogu aeg välist süüallikat. Ma näen, et see on nende jaoks nii ebatervislik, sest sisimas ei võimalda see toime tulla häbiga, mida nad tunnevad. See lihtsalt lubab sellel häbil kibestuda ja tekitada neile täiendavat depressiooni. Elu on nii keeruline, et igapäevaselt on vaja neid emotsionaalselt toetada, kuid vastutasuks ei toetata, eriti tõsiste vajaduste korral, näiteks lähedase inimese surma korral. Hea teile ja teie võime oma dilemat / seisundit ära tunda. Jätkake oma tervenemist oma naise ja lähedaste huvides!

  • Swapna

    23. september 2017 kell 21:26

    Kallis Tim, vajan sinu abi. Kas saaksite esitada oma e-posti aadressi? Aitäh.

  • sasha

    12. november 2017 kell 16.23

    Tere, aitäh kogemuste jagamise eest. Tahaksin teile esitada paar küsimust, kui olete kättesaadav.

  • D Marie

    26. veebruar 2018, kell 14.59

    27 aasta pärast hakkame nurka pöörama. Mu abikaasa üritab, kuid pole talle silti kuulunud, ei lähe teraapiasse (mis teda hirmutab.) Ta ei ole terror, aga ma näen, kuidas tema silmad muutuvad, kui ta sellesse isiksusse libiseb. Ma teen muutusi, tehes enesehooldusloendis olevaid punkte ja Jumal aitab teda, mitte ei lase tal töölt MIDAGI lahti saada.
    Ma tuletan endale iga päev meelde, et lõpetaksin tema emotsionaalsete sokkide korjamise! Lõpeta nii pagana kena olemine! Ole selle asemel hea. Ja palveta tema eest: see kaitseb mind kibestumise ja pahameele eest. See ei pruugi ikkagi õnnestuda, kui ta oma tööd ei tee, kuid usun, et see on võimalik. Ja ei, ma ei ole ega jää, kui ta läheb minuga tagasi inimprügiks.

  • Monica

    19. juuli 2018, kell 14.39

    Palun öelge mulle, kui ta viskas mind palju noorema varustuse tõttu kõrvale ja ilus tüdruk sai mulle lähenemiskeelu. Kas on lootust, et ma armastan, et ma teen palju ja tahan teda aidata. 15 aastat koos

  • Estilltravel.com meeskond

    19. juuli 2018, kell 15.03

    Tere, Monica. Täname, et külastasite f-bornesdeaguiar.pt. Kui soovite vaimse tervise spetsialistiga nõu pidada, pöörduge palun meie kodulehele, https://f-bornesdeaguiar.pt/ ja sisestage oma piirkonnas terapeutide leidmiseks otsingukasti oma sihtnumber. Kui otsite nõustajat, kes tegeleb teatud tüüpi raviga või kes tegeleb konkreetsete probleemidega, saate täpsema otsingu teha klõpsates siin: https://f-bornesdeaguiar.pt/xxx/advanced-search.html

    Kui olete oma teabe sisestanud, suunatakse teid teie kriteeriumidele vastavate terapeutide ja nõustajate nimekirja. Selles loendis saate klõpsata meie liikmete täielike profiilide kuvamiseks ja lisateabe saamiseks pöörduda terapeutide endi poole. Teise võimalusena võite terapeudi leidmiseks helistada meile. Oleme kontoris esmaspäevast reedeni kella 8-16. Vaikse ookeani aeg; meie telefoninumber on 888-563-2112 ext. 1.

    Kui teil on eluohtlik hädaolukord, teil on oht ennast või teisi vigastada, enesetapp, ülekoormatus või kriis, on väga oluline, et saaksite viivitamatult abi! Teave selle kohta, mida kriisi ajal teha, on saadaval siin: https://f-bornesdeaguiar.pt/xxx/in-crisis.html

  • Frankie

    28. juuli 2019, kell 16.50

    Täname jagamast. Mulle meeldivad su näpunäited lõpus. Mu naine ütleb, et mul on Npd, kuid minu terapeut ütleb, et ta ei saa sellega sisse logida. Kuid samastun mõnede sümptomitega! Mul diagnoositi katkendlik ekspositsioonihäire / lein pärast 25-aastase parima sõbra kaotamist. Kuid ma hindan teie sõnu ja imetlen teie lugu

  • Sharie Stines

    25. jaanuar 2017 kell 06.52

    Seda tüüpi kliente näen ainult siis, kui keegi teine ​​neid teraapiasse tirib. Kuid sinna jõudes näivad nad sellest rõõmu tundvat ja teevad tegelikult mõningaid muudatusi. Teate, kõik on erinevad. Mõned inimesed on valmis muutuma rohkem kui teised. Ma pole kunagi teinud ega lugenud ametlikku uuringut inimeste arvu kohta, kes tegelikult ravi otsivad. Tean vaid seda, et kõik kliendid, keda näen, on kas väärkohtlemise ohvrid või ise väärkohtlejad, nii et elan selles maailmas.

  • arve

    27. juuli 2017, kell 17.32

    proua,
    Olen hiljuti aru saanud, et mul on NPD. Olen 23 aastat oma naise põrgusse viinud ja ta on alati minu eest proovinud. Nüüd olen kriitilises olukorras nii oma naiste keskmise ja füüsilise tervise kui ka enda ja laste heaolu jaoks. Ma tean, et mul on kohutavaid probleeme ja ma tahan abi, vajan abi ja tunnen, et ei jõua ära oodata. Elu läbi löömine ja armastuse, pere ja töö tasakaalustamine üritavad mind tappa. Ma ei talu seda valu, mida olen oma naisele põhjustanud, ja tunne, nagu ma ei oleks aru saanud, et ma talle haiget tegin ja jumal teab, kes veel. Paljude seas on probleemiks see, et ive proovis terapeudi vastuvõtule saada ja mitu kuud pole midagi saadaval. Ma lähen kogu aeg hullumeelsemalt hirmust, et ma kahjustan pidevalt minu naist ja meie suhteid ning võib-olla kunagi paremaks. Kõik ütlevad, et põgene NPD-ga inimese eest. Ma tahan abi, ma ei taha selline olla. Palun soovitusi, mida ma hea meelega võtaksin.
    aitäh

  • Betty

    24. september 2017 kell 06.58

    Bill, see on sinu jaoks muutuste algus. Paljud NPD-ga inimesed on uhked ja armastavad olla sellised, nagu nad on, sest see annab neile elu edasi anda. Nad ei hooli, vaid ainult näivad. See tundub teie jaoks erinev. Teil on julgust näidata oma nõrkust. See on haavatavuse algus, inimsideme eeldus. Näidate oma naise ja laste eest hoolitsemist. Soovin, et saaksin teile pakkuda strateegiaid ja abi. Mul on kahju, aga ma ei tea ühtegi. Isiklikult, kui olin kõige madalam, väga haige ja ümbritsetud paljude NPD-ga inimestega ning teadmata, mis toimus, pöördusin sissepoole, hakkasin tõsiselt meditatsiooni harrastama. See pööras mu elu ümber. Meditatsiooni harjutamine selleks, et avastada oma tõde ja mitte jõuda mõne hämmastava seisundini, on see, mis viib meid suuremasse tõesse, kes me oleme. Sellest õudusunenäost ärkavad veel nartsissistid, kes mõistavad, et on sattunud sellesse kohutavasse programmeerimisse ja otsustavad, et nad tegelikult hoolivad. See on tõelise armastuse algus. Kui siin maailmas oleks elamiseks mingit strateegiat, oleks see armastus. Pole tähtis, et see oleks alguses väike. Armastuse hulk pole vähimatki oluline. Tähtis on see, kas see on tõeline hoolimine, mis tähendab, et võite ja kindlasti kannatate. Isegi kui teil on väike hoolimistunne, on see juba tõeline aare, millel on võime näha teid läbi selle põrgu, millega olete sündinud. Ma saadan teile teie teekonnal rahu õnnistusi.

  • anna K

    15. september 2017 kell 20.52

    Minu 40-aastane elukaaslane on väärkohtlemise ohver ja ise väärkohtleja. enamasti minust. ta valetab ja petab, eitab teiste silmis minu poolt öeldud vägivaldseid sõnu. Kaalun eraldiseisvust, mul on kahju, et ta teadis oma seisundit, kuid ei taha ka kogu oma elu kannatada. Ta ei loe arutluskäike nagu tavalised inimesed.

  • Pat

    23. september 2017, kell 17.29

    Olge kohutavalt ettevaatlik, kui plaanite patoloogilisest nartsissist lahkuda, kui kaasatud on lapsed - isegi teismelised ja noored täiskasvanud, kes on endiselt ülalpeetavad. Nartsissistlik kättemaks on absoluutselt jumalatu. Need inimesed ei halasta. Vaadake arestipõhise vanemate võõrandumise kohta dr Craigi Childressi veebisaiti. Vastupidiselt levinud müüdile pole see ennekõike lahutuse / hooldusõiguse küsimus, vaid ühe vanema vallandatud nartsissistliku isiksusehäire teema. Selles kohutavas küsimuses ei kaota te mitte ainult oma lapsi võib-olla igavesti, vaid nad pakuvad teile enne ämbrit nartsissistlikku väärkohtlemist. Teie enda lapsed muutuvad sama julmaks kui NPD abikaasa - isegi surmaähvardused sihitud vanemale. Peaksite selle üle elama, et uskuda, et see on olemas. Need on lapsed, kellel olid varem normaalsed armastavad suhted sihitud vanemaga. Siis pöö !, see on kõik läbi ja need muutuvad millekski, mille olemasolust sa isegi ei teadnud. Patoloogilistel nartsissistidel on vastik omadus võõrandada inimesi mitmel kujul; nad välistavad või ei tunnusta neid või kiusavad neid. Vaikne ravi on alles algus. Olge rõõmus, kui nii kergelt maha tulete. See on vanemate võõrandumine, kirjutage suurelt. Ühel päeval lülitab teie enda lapsi sisse lüliti ja nad hakkavad vihkamist õhutama. Nende NPD vanem on seda juba aastaid kulisside taga peenelt julgustanud. Jällegi lugege dr Childressi raamatuid või ajaveebi. Ta naelutab selle. Kui proovite NPD abielust välja tulla, võite kaotada ka oma lapsed. Ja just nemad nõuavad, et nad vihkaksid teid ja tahaksid teie abikaasaga koos elada. Kuidas sa selle vastu kohtus võitled? Nad on pantvangid nagu Stockholmi sündroomis või kultuses, kuid teades, et see on selliseid õudusi läbides vähe väärt. Ja ma ei liialda siin. See on tõeline õudus. Patoloogilised nartsissistid on sadistid. Nad armastavad süütutele valu tekitada ja mis oleks parem viis seda teha kui omaenda laste enda poole pööramine? Kas teie abikaasa veedab palju aega lastega üksi, isegi neid regulaarselt õppekavavälistele tegevustele suunates? Või viskab ta nad ilma teie teadmata või nõusolekuta reisidele ära, ehkki olete terve perekond? See võib olla teie nartsissisti sisseelamise aeg. Neil on lapsed vangistuses, sõltudes täielikult NPD vanemast. See vanem hakkab rahulikult soovitama kaebusi teise vanema vastu ja see võtab sealt õhku. Ainult vähe ettepanekuid, näete. Esialgu mitte otsest vihkamist. Lapsed on uinutatud teatud mõtteviisis. Juhtub enne, kui nad aru saavad. Nii et olge väga-väga ettevaatlik.
    Mõtleksin ka sellele, et patoloogilised nartsissistid abielluvad reeglina hooldustööde või isegi teiste vähem võimsate nartsissistidega. Peamiselt on siiski haavatavad hooldajad, kes on alati tublid, alati teistele tähelepanu pööravad ja alati usaldavad. Soovitan Ross Rosenbergi raamatut 'Inimmagnetite sündroom'. Kuid siis jälle, kui olete abielus olnud, oli see tõenäoliselt korduste sundimine; kasvasite tõenäoliselt koos NPD vanemaga (või kahega) koos, ilma et oleksite sellest aru saanud. Nad ajasid teid täiskasvanute elus NPD-söödaks. TEIE saate muutuda lihtsamalt kui NPD abikaasa saab või saab. Vaadake mõnda paremat materjali kaassõltuvuse kohta. Vt Jeffrey Youngi skeemiteraapia („Oma elu uuesti leiutamine“). Saab hakkama. Lõpetage mõtlemine, et teie eluülesanne on hoolitseda teiste eest, eriti kuna nad seda harva hindavad. Eemale elu äärmuslikest poolustest. Elu on palju parem spektri keskel, mitte NPD abikaasa vastas asuvas otsas. Vastandid tõmbuvad. Oma omaduste poolest on parem olla kuskil keskel. Liigne eneseohverdus jätab teie enda külje paljaks. Ja siis NPD abikaasa ründab seda.

  • Ellie

    29. september 2017 kell 01.22

    Pat, aitäh selle äratuse eest!

  • Astr

    2. veebruar 2020 kell 10.43

    Aitäh Pat! Ehkki nartsissist, kes üritab asjadest aru saada, on see laps, kes sai ema juurest välja kistud, teda vaevati vihast ja lahkus NPD isa surmast, et teda siis isegi ei hoolitsetaks, pidin mulle meelde tuletama minu kalduvus leida põnevust äärmuslikes poolustes, heites üle teadvuse keskmaal leiduvast heaolust ja rahust. Avastasin vähemalt selle protsessi kaudu, et ka mu emal on Custer B isiksushäire (või jooned / käitumisviisid) ning ta suudab tänapäeval paremini piire ja enesehooldust seada. Tänan teid ja kõike parimat teie võitluses. Loodan, et leiate oma rahu, et te ei süüdista ei iseennast ega teisi, ja ma olen veendunud, et see meelitab teie last tagasi armastuse ja teiega jagamise juurde, isegi kui see on natuke hiljem elus. Kõike paremat

  • Betty

    27. aprill 2017 kell 20.50

    Mõistlik on lugeda George Simon Ph.D. selle asemel, et järgida selle artikli vana arusaama, et kõik nartsissistid käituvad nii oma lapsepõlves tekkinud haavade tõttu. Nii kitsas mõtteviis. 'Ohvriks seadmise peamine ülesanne on agressiooni näol kedagi pidada kaitsevaks mis tahes mõttes' George Simon 'Lamba riietuses'. Mul oli terapeut, kes oli nartsissist, kellel olid üksikud väga tugevad psühhopaatilised jooned. Ta lasi mul trauma enda külge siduda peaaegu kaks aastat. Ma ei saa rõhutada, kui vähe psühhoterapeudid sellest seisundist teavad. Minu terapeut oli varem omaenda teraapias, kus ta õppis oma varju täiustama. Siis sai temast ühes väga heas psühhoteraapia koolis koolituse kaudu tõeline pettuse meister. Neil on nii lihtne oma psühhoterapeute ja mentoreid petta, kuna neil on uskumatu võime suurepäraselt hallata seda, mida teine ​​näha tahab. Ülaltoodud Shari Stines ütleb: 'Kui nad seal on, näivad nad sellest rõõmu tundvat ja teevad tegelikult mõningaid muudatusi.' Jah, täpselt, ta jätab mainimata ainult selle, et nende 'soovitavate' muutuste põhjused on varjatud ja teenivad täiustatud vormis manipuleerimist ega ole tervendamise vormid. Need inimesed ei allu! Nad võltsivad seda, kui näevad positiivset tulemust. Kuid nad ei allu! Ma pole oma elus kunagi nii palju kannatanud kui siis, kui minu terapeut lõikas mind oma seestpoolt lahti oma terapeutiliste sekkumistega, mis tundusid alati kõige armastavamad. Ta võis mu südant nii sügavalt, nii armastavalt puudutada. Ja kui ma kogeksin kognitiivset dissonantsi ja paljusid muid meeletult tugevaid emotsioone, mis kaasnevad selliste suhetega, osutab ta õrnalt minu lapsepõlvetraumale, et see näeks välja nagu emotsionaalne tagasivaade või vana valu uuesti üles kerkimas. Ta on meisterlik tapamasin. Rikutud mu tervis ja rahandus täielikult ning kahetsus nullis. Mul võttis kaua aega, et ära tunda iga sellise suhte kolm faasi (idealiseerimine, devalveerimine, kõrvale heitmine) olid kõik tema mängu osa. Kuid ta avas tahtmatult mu silmad paljudele teistele röövellikutele mu elus, sealhulgas mu abikaasale. Nüüd pole mul elus ühtegi sellist inimest enam jäänud. Olen teel vabaks. Tehke oma uurimistööd enne, kui jõuate nende iganenud ohvrimentaliteedi juhitud järeldusteni, kui kõik tegutsevad mõne sügava haava tõttu. Kiskjana tegutsemisel on palju muid põhjusi. Kontrollige neid.

  • Puudub

    27. juuli 2017 kell 12.16

    Kas olete kindel, et te pole NPD-ga? Tundub, et kõik on süüdi peale teie. Sa said neist kõigist lahti, sest need ei vastanud sinu standarditele. Oled alati ohver.
    Võib-olla ei saa te öelda, kas kellelgi oli kahetsus või mitte, sest te ei saa kaasa tunda?
    Ma ei ütle seda kiusamiseks ega julmaks minemiseks, aga ausalt ... kuidas keegi selles kindel võib olla? NPD-asi on natuke saak-22. Nagu eitaks igaüks, kes ei nõustu.
    Igatahes ma imestan seda enda üle, nii et minu küsimused teile on ehtsad ega ole mõeldud teid käivitama.

  • Betty

    13. september 2017, kell 20.49

    Puudub alates 27. juulist:
    Jah, ma olen kindel, et ma pole NPD-ga :-) Tehke ise kodutöö, kui keegi mängis teie peaga nii kõvasti, et te imestate seda enda üle. Ma oskan tegelikult nii sügavalt kaasa tunda, et proovisin nii öelda kuradit ennast mõista. Sandra Browni raamatus 'Naised, kes armastavad psühhopaate' on avaldatud täiesti suurepärane uurimus. See näitab, et enamikul väärkoheldud naistest on erakordne tase, mida ta ise nimetab superomadusteks. See on minu jaoks nii tõsi. Lõpuks sain aru, miks need inimesed mind tõmbasid ja julmalt kasutasid. Nende hüperjoonte hulka kuuluvad: kaastunne, empaatia, tõepärasus, ekstraversioon, suhtesse investeerimine (sageli valesti märgitud kui sõltuvus), abivalmidus, integreeritud südametunnistus, vastutus, aktsepteerimine ja paljud teised. Kõige rohkem šokeeris mind koostöövalmidus. See on minu jaoks halb uudis. Olen nii erakordselt koostööaldis, et prooviksin sõna otseses mõttes mõista kõige alatumaid peamänge, uskudes, et inimene on ehe. Nende jaoks oli see naudingute mäng. Minu jaoks oli see kurat. Sellised on nende suhete tulemused. Ei, NPD ei saa kindlasti kinni 22. Kuid mängud, mida nad mängivad, on. Teie kommentaar kõlab küll väga nartsissistlikult. Ja üldised ulatuslikud avaldused, mida te minu kohta teete, on täiesti reaalsusega väljas.

  • Rs

    5. juuli 2017, kell 22.39

    Vajab teavet nartsissistide väärkohtlemise kohta

  • Soulgiah

    10. september 2017 kell 17.58

    Minu püüdlustes uurida erinevaid teabeplatvorme, omandada ja harjutada paremaid käitumismustreid. See on mõjutanud minu enda eluteed. Lisaks alternatiivide leidmisele väljaspool lihtsalt defektsest inimesest loobumist. Olen aru saanud, et ma ei tahaks, et keegi minust loobuks. Kui kingad oleksid teisel jalal. Küsin ka endalt, mitu korda olen pattu teinud? Mitu korda olen tundnud nuga oma südames, et mind ühiskonnas, kogukondades, grupis ja töökeskkonnas nii valesti mõistetakse? See on sügavalt juurdunud ja tõeliselt kompleksne eksistentsitasand. See viib inimese pimedatele ja tundmatutele radadele, kui nad ise ei tea, kuidas isegi aru saada, mis see on. Või kust tulenevad teatud emotsionaalsed ja vaimsed käitumisviisid. Ometi kasvab see teie hinges edasi. Kuni muster saab selgeks, vaadates tagasi oma elule ja läbi nende, mida on mõjutanud Narkide ettenägematu vaimuhaigus. Ühiskonnana arvan, et meie jaoks on oluline asetada end ka Narcsi positsioonile. Pidades meeles, et see on teaduslikult sünnidefekt. Nii nagu on veel mitmeid sünnidefekte, ei palunud keegi temaga sündida. Peamine on mitte keskenduda nii palju süüdistamisele, vaid saada ka bioloogilisi, ajaloolisi ja keskkonnaalaseid hinnanguid. Hinnake teadlikkuse ja tõhusate individuaalsete raviplaanide elluviimise viise. Ma ei usu loobumist inimesest, kes on suurema osa oma elust läinud, diagnoosimata. Kuna neil pole teatud aju funktsioone, mida peetakse normaalseks. Peame lihtsalt teatama, et nad pole üksi. Juhendage, jälgige ja suunake neid, jätkamata nende sulgemist. See, mida ma olen näinud, muudab need ainult raskeks vaimuhaigeks, ületades ühiskonna standardeid või sotsiaalseid parandusi.

  • Betty

    13. september 2017, kell 21.01

    Jah, ma tõesti usun, et NPD ja psühhopaatide sulgemine pole lahendus. Kuid ka kihlus pole. Minusugused on piisavalt põlenud, isegi maani kõrbenud, et suhelda sinusugustega. Kuid see pole kõik kaotatud põhjus. Seal on suurepärane platvorm, kus me kõik kohtume. See on meie enda teadvus, mis on alati Üks ja juba ja alati rahus. See on koht, kus saate olla iseenda juures ja näha oma pimedust ning õppida vastuvõtmise viise. See on koht, kus õpin ennast armastama ja tervendama. See on ruum, kus me kõik eksisteerime väljaspool oma jagunemispsühholoogiat. Praegu elame eneseteadvuse plahvatuslikel aegadel. Kuid eneseteadlikkusest ei piisa. Peame palju sügavamalt uurima teie võidetud allikat. See on platvorm enda ja üksteisega kohtumiseks. See on koht, kus teid ei suleta, kuid olete alati teretulnud. Kuid see on koht, kuhu teie enda kogemused suunavad teid, kuigi loomulikult on palju inimesi, kes meid juhendamise abil aitavad. Kutsun teid võtma vastutust, sukelduma sügavale ja vaatama, kust tulete.

  • Diane

    29. september 2017 kell 8.59

    Raske diagnoosida? Vaevalt. Nad kõik teevad samu asju. Peaaegu täiuslikult. Sama taktika. Samad peamängud. On farss öelda, et seda on raske diagnoosida. Olen oma elus kohanud 6 inimest. Nad on kõik ühesugused. Sündinud kuradist endast. Nad on väga tõsiselt häiritud olendid. Peaaegu mitte inimene. uhkus on põhjusel üks seitsmest surmapattust. Need olendid tunnevad uhkust tipu üle. See on nii liigne, et nad tapavad selle eest. See häirib. Psühholoogia on ühiskonnas läbikukkumine, kui selle olukorraga toime tulla. Neid olendeid nimetatakse mingil põhjusel sotsiopaatideks. Nad hävitavad kõik ühiskonnas hea. Tegelikult on see nii halb, et see hävitab nendest olenditest sündinud ühe kolmest lapsest. Nad on vägivallatsejad! Vangide eest hoolitsetakse paremini kui vanematest, kellel on npd sotsiopaatiline kuri deemon. Nad saavad aru ainult ühest asjast. Hävitada. See on kõik. Periood. Miks on seda raske diagnoosida, on absurdne. Lihtsalt istuge perekonnaõiguse kohtutes ja lahutate. Ohvrid räägivad oma lugusid. Keegi ei kuula. Kohtunikud lükkavad selle väärkohtlemise tagasi, kuna verevalumeid pole. Kui absurdne. Teadmatu.

  • J

    2. oktoober 2017 kell 16.51

    Olen täiesti nõus, Diane. Isegi ERITI hästi kvalifitseeritud terapeudid võivad mööda vaadata sellest, mis N väärkohtlemise äratatud ohvriks on NPD. Usun, et ohvreid kukutatakse läbi tohutult, sest inimesed rakendavad inimeste suhtes pidevalt inimlikke reegleid, millel puudub peaaegu igasugune inimlikkuse nägu. Ma ei ole tegelikult selle eest, et neid prügikastiga välja visata, kuid nii ohvrid kui ka terapeudid peavad enne nende ravimeetodite väljakujunemist tunnistama nende julmuse, kõlvatuse ja empaatiavõime puudumise väga tõsist ja sügavat sügavust. Oleme selle kõveraga NII kaugel taga. Ma kardan, et 100 aasta pärast pole maailm ainult Narcs.

  • Betty

    3. oktoober 2017 kell 01.18

    Olen nõus Diane ja J. Psühholoogia on selles maailmas läbi kukkumas lugematul hulgal uskumatutel varjatud viisidel, võib-olla teadvuseta, kuid siiski väga kahjulik. Psühholoogid on kaelani seotud Narcsi ja psühhopaatide korraldatud väärkohtlemises osalemisega, sulgedes silmad manipuleeritute ees. Üle viieteistkümne aasta tagasi olin neli aastat teraapias, kirjeldades kohusetundlikult kõiki oma abikaasa varjatud nartsissistliku taktika üksikasju. Mind suunati ainult ennast vaatama !!! Õudus, see on õudus päevavalges. Ja see terapeut on uskumatult armastav ja hooliv hing, tõeliselt hämmastav inimene. ometi õpetati teda vaatama ainult minus väidetavalt tasakaalustamata käitumist. Kunagi ei läinud ta kodutöid tegema ja kontrollima, kes mind nii haigeks tegi. Kõik punased lipud olid seal. Pole parem, kui ütlen psühhoterapeutidele, mis mu elus on juhtunud. Nad on endiselt kohutavalt puuduliku hariduse ja koolituse tõttu pimestatud ning keelduvad õppimast! Pärast oma avastust võtsin ühendust paljude inimestega ja ükski ei olnud nõus tegelikult siin leiduvaid probleeme uurima. Nad eelistavad palju rohkem tema kui autoriteedi turvalist maastikku võrreldes meie, vaeste kadunud ohvritega, kes ei tea midagi. Need on väga varjatud viisid, väga peened, neid on raske mõista, kui te ei tea, mida otsida. Soovitan teil google'i psühhiaatria ajaloost näha piinamise täielikku ulatust, mida praegu kasutavad ülekuulamisasutused ja mis on toime pandud ravi nimel. YouTube'is on palju suurepäraseid dokumentaalfilme selle kohta, kuidas need varased psühhiaatrid katsetasid meid, et pakkuda neile rõõmu ja lõbu. Šokeeriv, kuna see on see valdkond, on rajatud sadistide poolt. Lugege nende elulugusid ja kõik NPD tunnused paistavad igal lehel. Tehke ise uuringuid.

  • Pat

    4. oktoober 2017 kell 17.23

    Nõustun täielikult. Enamik täiskasvanuid õpetatakse järgima kuldreeglit ja et kui sa kohtled teisi hästi ja lugupidavalt, kohtlevad nad sind loomulikult vastutasuks. Kuid Narcsi jaoks annab see täiesti tagasilöögi. Mida parem inimene sa oled, seda usaldavam ja haavatavam sa oled, seda rohkem sa annad - seda rohkem hakkad sa ligi meelitama neid õelaid narke, kes ei armasta midagi muud kui võtta kõik, mis sul anda on, ja siis hävitada sind, kui nad lähevad parematele valimistele. Kellele, kes ei mõista patoloogilist nartsissismi, kirjeldaksite justkui, et kirjeldaksite teisest galaktikast pärit olendeid. Keegi seda ei saa. 'Kindlasti, kui nad kohtlevad teid halvasti, siis ... ... teil pidi selles mingi osa olema, eks? Võtab kaks tangot ja kõike muud? ' Teie teadmatute kriitikute pilk on teile teadlik ja proovige häbeneda tunnistada, et teile kuulub vähemalt 50% süüst. EI !!! Sa EI tee! Kuidas seletate mitte-Narki poolt algatatud inimesele, et need olendid ARMASTAVAD naiivseid, andes tõesti, tõesti HEAID inimesi, keda nad võivad kuivalt imeda ja kes harva vastu võitlevad? Ja kui nad tõepoolest võitlevad, purustab Narkar nad lihtsalt maha ja läheb kellegi teise leidmiseks. Võite olla elanud koos sellise inimesega kogu elu armastava pühendumusega ja siis homme hommikul hoiatamata otsustavad nad, et on teist tüdinenud, või olete võib-olla kunagi nii leebelt kritiseerinud ja ... ..sina oled koos prügikastiga välja panna. Te lakkate nende jaoks olemast, isegi pärast 20 või 30 koos oldud aastat. Ja nad ei taha mitte ainult, et nad KOHE lahkuksid nende elust, perekonnast ja varast - kuigi see kõik kuulusite teile mõlemale ühiselt -, vaid neil on hea meel teile haiget teha igal võimalikul viisil. Neist tulenevad valeväited. Nad esitavad oma pühadele partneritele süüdistusi ütlemata kuritegudes. Nad õpivad, kuidas kasutada sotsiaalset autoriteeti teie vastu. Nad viivad läbi mustamiskampaaniaid, kus nad äkki ütlevad kõigile, kes teid isegi kasvõi kergelt tunnevad, et olete kurjategija või vaimuhaige või mis iganes veel hullem võib olla. Need hävitavad teie elu, mainet, suhteid teistega, rahandust, nimetate seda. Ja kogu selle aja hoiavad nad võltsfassaadi olla hea mees, vigastatud pool. Isiklikult arvan, et hävitava loodusõnnetuse läbimine on lihtsam kui kättemaksuhimulise narkoga toimetulek. Need inimesed ei peatu enne, kui olete vaevu elus. Nad hävitavad kõik, mis teile kallis, ja teevad seda deemonliku muigega näol. Teate, et selles väidetavalt ilmalikus ajastus, kui olete tõsise nartsissistliku kuritarvitamise läbi teinud, usute kuradisse. Isegi Harry Potteri fännid teavad hea ja kurja vahelise võitluse kehtivust meie maailmas. Tundub, et just see vaimne seisund avab inimesele mingisuguse kurjuse portaali. Nad sõlmivad kuradiga kokkuleppe - ta annab neile võime mõelda endast jumalasarnastena ja nad põhjustavad rõõmuga inimlikku valu neile, kes neid armastavad. Kuid kui te pole kunagi narkomaaniga külmavereliselt kokku puutunud, tundub see kõik teile fantastiline ja pomisete kogu seda rahu / armastuse / sallivuse teemat. Teisisõnu, arvate, et Narkiohver peab seda käitumist kuidagi kutsuma. Noh, ainus viis, kuidas nad seda kutsuvad, on liiga hea olla. Niisiis taandub rahu / armastuse / sallivuse rahvahulk, sest nad ei saa selle mõtte ümber pöörata. Liiga palju head meelitab kurja? Jah, tõesti. Selle vastu võitlemiseks peate ise liikuma keskosa poole. Rohkem kaastunnet, vähem kaastunnet.

  • Eliza

    2. juuni 2019, kell 13.37

    Sul on õigus. Mul on kindlasti olnud 2 sellist poiss-sõpra. Hästi tehtud!!! Võluv armas hämmastav inimesed, kuid nad on tõesti need inimesed, kui suhe edeneb. See on erinev mask. Kurjus on ainus sõna. See tunne on minu hirm, ärevus ja kahetsus. Ma tunnen, et armastasin neid, kuid olen empaatilise loomusega ja tean, et meelitan ligi neid võlureid, kes tahavad mind seal hoida, olen enesekindel õnnelik tüdruk ja nad teevad mind sõna otseses mõttes pahempidi. Ma ei suuda uskuda, et armastus muutus vihkamiseks ja mis veelgi hullem - ma ei suuda uskuda, et neil polnud minu vastu armastust. See tundub veider, kuna nad jälitasid jne. Kuid mul on siiski neist tegelastest kahju, sest nad imevad mind sisse, kuid on mind hävitanud ja tugevamaks teinud. Kuid ausalt öeldes soovisin, et Id ei oleks kunagi ühtegi neist kohanud ärevuse ja ebakindluse pärast, mille nad mulle jätsid. Kõik see, mida mul varem polnud.

  • John

    4. oktoober 2017 kell 20:19

    Inimesed kommentaarides
    Nartsissism: kinnisidee üleolekutundega
    Antisotsiaalsus: vähene muretsemine teiste heaolu pärast
    Sadist: See, kes tunneb rõõmu teistele valu tekitamisest

    Psühhopaadid: kõik ülaltoodud.

  • JV

    4. detsember 2017 kell 17.08

    Nartsissistlikku isiksushäiret ei saa ravida. Sellised artiklid on ohtlikud, kuna need viitavad parandamisele. Tehke ise uuringuid - NPD-ga isikute täielikku taastumist pole dokumenteeritud. Vaadake sotsiopaatide MRI-uuringuid - nende esiosa empaatia ja kaastunde piirkonnas on must. NPD-ga inimesed näivad sageli paranemist või paremuse otsimist, kuid tegelikkuses kasutavad nad teraapiat ainult isekate eesmärkide saavutamiseks vastavalt oma häirele.

  • Caren

    18. mai 2018, kell 7.48

    Huvitav. Seda ma olen otsinud. Aju uuringud erinevuste kohta, kuid ma pole neid näinud. Ma astusin NPD-sse hilises elus. Ma polnud kunagi varem ühele lähedane olnud. Mul kulus selle väljamõtlemiseks aastaid, kuid algusest peale oli märke, ma lihtsalt kehitasin selle õlgu, kuna Ta on just läbi teinud kohutava lahutuse. Ta ütles mulle ka, et tema x on NPD ja võib-olla ta ka oli, mul pole aimugi. Selle isiku ema on ilmne NPD ja ta teeb head tööd, hoides enamikku oma suhetest oma probleemist teadmatuses. Kui keegi ei nõustu temaga milleski, siis ta lihtsalt vabaneb neist. Mul on ka isiksushäire, olen kindel. Olen teatud mõttes natuke neurootiline. Ma süüdistan ennast kõiges. Olin kerge sihtmärk. Olen ka väga aeglane õppija. Nelja aasta pärast hakkasin lõpuks nägema, et ta on klassikaline NPD, välja arvatud mõned erandid. Ta hoiab palju suhteid, on äris edukas ja talle meeldib, kui teda nähakse kui head. Ta veedab nii palju aega inimeste heaks heade tegude tegemiseks, tehes neile enamasti toitu. Igatahes kulus 6 aastat, enne kui olin kindel. Tal on lendavaid ahve, ta on mind kaugest kolides mu perekonnast võõrdunud, püüdis mind sageli rumalana tunda, kommenteerib mu kaalu kogu aeg toiduga kihutades, ei luba mul juukseid värvida ja väidab, et talle meeldib minu vähese hooldusega stiil, samal ajal valgendavate blondide võltsitud rindade tüdrukute tähelepanu all. Kui ta on mu peale vihane, saan vaikse ravi pikemaks ajaks, siis kui ta otsustab minuga uuesti rääkida, olen sunnitud vabandama, mida ma ka teen. Mul on alati olnud kõiges lihtsam endale süü omaks võtta. Tunnistan, et nägin alguses märke ja eirasin neid. Tahtsin nii väga, et ta oleks see. Mul on kaassõltuvusprobleeme ja olen alati otsinud isafiguuri, kedagi, kes ütleks mulle, mida teha. Vabandust kõrvalekaldumise eest. Tundub, et ma ei jõua asja juurde. Mõtlesin ajuuuringu üle. Olen näinud ühte, mis näitab, et geimeestel on sarnane auk, kus emastel on ajus auk. Niisiis, tundub, et kuna NPD-d on aju, mis on teistsugune kui enamikul, kuna kõik ütlevad, et see pole ravitav?

  • Tina

    21. aprill 2018, kell 15.08

    Mulle tundub, et paljud inimesed, kes oma partnerites, vanemates, terapeutides jms nartsissismi üle kõige valjemalt kaebavad, näivad ise häire heaks mudeliks. See on mõttekas, kui häire on põhjustatud teiste põhjustatud traumast, kes oleks parem luua nartsissist kui nartsissistlik inimene. Energia, mida kulutatakse pikkade keeruliste röögatuste korral, võiks ehk paremini olla suunatud enda olemise vaatamisele ja kahtluse alla seadmisele, kas mul on märke isiksuse pöördumisest? Mulle tundub, et kui probleemid on selgelt näha, peaks paranemine olema võimalik. Teraapia seisneb selle ülevaate andmises ja isiklikus minas ise vajaliku muutuse või paranemise lubamises. Mulle meeldib sõltuvuse annoloogia, paljudes ülaltoodud postitustes otsitakse muutusi alles siis, kui kõik on kadunud ja inimene jõuab põhja. Tundub väga tuttav alkoholismi juhtumitest. Võib-olla on mõlema probleemi keskmes enesehinnangu puudumine? Kui jah, siis tundub, et see on koht, kuhu igast abist lüüa. Kuidas ehitada enesehinnangut? Järjekordne Google'i otsingus ilmunud artikkel, mis mind siia viis, räägib kaastunde harjutamisest ja teistele andmisest, selle sõna otseses mõttes praktika abil üles ehitades. Kui aju empaatiakeskustes on puudus, võib-olla saab seda uuesti üles ehitada, kuna aju mahtu saab pärast insuldi uuesti üles ehitada või juhtmeid ühendada. On idee, et aju ei saa pärast teatud vanust ehitada struktuure, mida ta noorena ei ehitanud. See võib teatud määral tõsi olla, seda näitab võimetus keelt õppida, kui noored noored jätavad selle vahele lastest, kes kasvavad rääkimata, näiteks koerte kasvatatud metsikud lapsed. Kuid seda puudumist pole siin olemas, nartsissistil on olnud juurdepääs heale sisendile, nii õpetajate, klassikaaslaste jt poolt, isegi kui vanemad olid halvasti vanemad. Nii et ma arvan, et lootust on, kuid olen nõus, et enese muutumise tahe, nagu iga psühholoogilise häire puhul, on edu kõige olulisem eelkäija. Loodan, et kõigile siin kannatavatele leiate abi ja paranemist.

  • Betty

    22. aprill 2018, kell 13.07

    Tere, Tina, olete teinud häid kommentaare. Kuid unustasite, et inimestel, keda nartsissistid tavaliselt kõige rohkem kuritarvitavad, on südametunnistus väga hästi arenenud ja nendega manipuleeriti just seetõttu, et nad on juba palju aega veetnud oma olemise seisundit vaadates! See on suur osa probleemist neile, kellel on kõrge tundlikkus, kaastunne ja südametunnistus, kes kulutavad liiga palju aega iseenda vaatamisele. Kui nad peavad laskma endale ette kujutada, et tegelikult on teisi, kes tegutsevad peamiselt röövelliku impulssi mõjul. See, mida te nimetate röövimiseks, on lihtsalt lõpuks ringi vaatamine, kas teised, kes tundusid nii healoomulised, pole kahju põhjustajad. Kuid olen teiega nõus, et see ei anna meile vaba mandaati nüüd teiste enda kasvu puudumise pärast piinata. Lõpuks peame tagasi tulema, et näha nartsissistlikke manipuleerimisi sellega, mis see on, ja järgida kohutavat puudulikkust pimeduse mõistmisel. Kuid lõpuks peaks meie põhitähelepanu olema meie enda olekus. Kuid see ei tohiks olla ainus fookus.

  • Tina

    24. aprill 2018, kell 02:36

    Ma arvan, et siin on oluline punkt see, et kõrge empaat on tegelikult sama hävitav kui nartsissist. Tõepoolest, ma arvan, et mõlemad on nagu ühe mündi kaks külge, kuna empaatia katab sisemuses tühja kohta ja madalat enesehinnangut, täpselt nagu nartsissist. Kui siinsed inimesed räägivad 22 või 37-aastastest suhetest nartsissistidega, on raske mitte näha neid suhteid tegelikult väga stabiilsetena ja pikaealistena. See viitab sellele, et mõlemad pooled saavad olukorrast tulu, mis on tegelikult kaassõltuvus. Terve enesesuhe on tasakaalus nii enda kui ka teiste vajaduste vahel. Nii nartsissistidel kui ka empaatiatel pole seda tervet tasakaalu. Siinne fookus näib olevat väga häälestatud nartsissistide põhjustatud hävingule ja ma olen kindel, et see on märkimisväärne. Kuid võib-olla on emotsionaalse arengu mõttes kõige hullem asi, kui nartsissist peksab empaatia koos oma vajaduste ja põhjustega olla koos kellegagi, kes ei saa rahul olla. Kaugel sellest, et see pole täiuslik hing, on empaat häiritud indiviid, kellel on vajadus anda seda, mis ei põhine mitte lahkel või kena olemisel, vaid selle musta augu täitmisel omaenda hinges. Kui empaati / nartsissistlikku suhet vaadeldakse kui tasakaalu, düsfunktsionaalset tasakaalu, kuid siiski tasakaalu, on palju tõenäolisem, et nii empaatia kui ka nartsissist näevad oma vajadust abi järele oma düsfunktsionaalsete olemisviiside korral. Nagu ma olen varem öelnud, ei aita liigne keskendumine teistele probleemidele inimesel näha oma osa selles näidendis ja hakata tegelema oma probleemidega, mis on lõppkokkuvõttes palju olulisem kui keegi teine. Lõppude lõpuks on need suhted lõppenud? Aeg edasi liikuda!

  • Deni

    27. aprill 2018, kell 03.10

    @Tina - väga hästi öeldud. Jälgisin kommentaare, kuna olin ise suhetes nartsissistlikuga. See, mida ma siin näinud olen, on mõnevõrra nõidade põletamise stsenaarium. Paljud inimesed siin (Betty, JV, Pat jne) nimetavad neid ‘kuradipoegadeks’. Enda kogemustest tean, kui karm võib olla suhe nartsissistiga, kuid teisest küljest tean ka, et olen teinud vigu, kui ei näinud punaseid lippe, mis seal algusest peale olid. Ma saan aru, kust nende häire pärineb, ja ka minu isiksus on teatud suhete kaudu nimetatud inimesega kindlasti läbi teinud mingeid muutusi. Asi on selles, et ma olen tänulik võime tunnustada sümptomeid ja sellega midagi ära teha, mitte ainult näidata sõrm. Kui sellele mõelda, ei saa keegi NPD-st kunagi elada täisväärtuslikku elu ja sellest on kahju.

  • Betty

    27. aprill 2018, kell 14.12

    Tina, sa oled teinud palju häid punkte (kõlab nagu AH Almase õpetused aukude kohta), kuid samal ajal jätad paljud asjad tähelepanuta ja tõlgendad valesti. Olete vastandanud nartsissisti empaatiale ja mõrvanud mõlemat võrdselt. Kas hindaksite mõlemat düsfunktsiooni ka võrdselt psühhopaadi / sotsiopaadi versus empaatia vahel? Jumal tänatud, kohtud ei järgi teie mõtlemist. See on anarhia. Kas teil on sama, kui teil on südametunnistus ja mitte ühtegi? Ma ei nimeta kedagi kurjaks. Ma ei tegele nõiajahiga, mis mõnikord tõesti näib pinnale kerkivat. Kuid kuulake diagnoositud pahaloomulist sotsiopaati HD Tudorit, tal on suurepärased teadmised, miks ta end kurjaks nimetab. Parem on kuulda hobuse suust. Minu küsimus on: milline on teie olemisviis? Kuidas täidate oma musta ego auku?

  • Tina

    28. aprill 2018, kell 02.42

    Mulle tundub, et siin on eri tüüpi isiksushäirete vahel palju segadust. Samuti jään täielikult oma väite juurde, et nartsissistide emotsionaalse arengu jaoks on halvim võimalik empaatia. Mõlemad on tasakaalustamata isiksused, kes püüavad haava täita, vaid erinevad viisid selle läbimiseks. Nartsissistidele tuleb anda väljakutse ja neile ei tohi absoluutselt anda seda, mida nad enda arvates vajavad. Nii peitub neile häving. Viimase punkti, mille tahaksin välja tuua, on see, et ükski tõeline empaatia ei demoniseeri teisi kunagi, hoolimata provokatsioonist. Soovitan kellelgi ise oma isiksusetüübi kindlaks teha, et see, mida nad välja mõtlevad, on tõenäoliselt kaugel baasist. Mulle tundub, et paljud inimesed, kes arvavad, et nad tunnevad empaatiat, tunduvad tegelikult piiripealsed isiksusetüübid, mis on hoopis teine ​​asi. Ma julgustaksin kõiki üles mõtlema ja isikupära testima, nii enda kui ka oma lähedaste jaoks, kus on probleem. Kui teil on tegelikult tegemist sotsiopaadi või muuga, peate seda teadma. Kui olete tegelikult piiripealne, mitte empaatiline, peate seda teadma.

  • Betty

    3. juuni 2019, kell 2.50

    Tere, Tina, olen mitu korda vastanud, nii et ma ei korda ennast enam. Hea südametunnistusega inimest on suhteliselt lihtne manipuleerida mõtlema, et just neil on isiksushäire. Hoiduge neist. Kui soovite siiski oma isiksust uurida ja teid on nartsissistlikult väärkoheldud, pole paremaid uuringuid kui Sandra Browni oma, kes alustas oma karjääri töötades nartsissistide ja psühhopaatidega, mõistes, et nende tüüpide parandamise võimalus on praktiliselt null, alustas ta pikaajalised (üle kolmekümne aasta) uuringud vastupidise isiksuse kohta. See on palju enamat kui empaatia. See on parimate omaduste ja omaduste väljatöötamine kahjustamise korral. Kui teid on sellisel viisil väärkoheldud, ärge järgige mõtlemist, kui palju on teil valesti. Teil on sellest küllalt olnud! Ärge tehke koostööd terapeutidega, kes traumast väga hästi aru ei saa, või nad võivad rakendada sarnaseid kahjulikke järeldusi nagu Tina. Ta võib olla heatahtlik, kuid on kindlasti ka tõsiselt informeerimata. Kontrollige Sandra Browni uurimis- ja tervendustööd, mis põhinevad KÕIGIL ISIKLIKUL. Ärge andke endale enam halbu silte, kui teid on tõsiselt väärkoheldud. Ehkki võib juhtuda, et peame uuesti enda poole vaatama, pole see kindlasti taastumise varajases staadiumis!

  • Rõõm

    2. juuni 2018, kell 17.35

    Ma tahan rõhutada ja rõhutada midagi, mida Tina ütles: 'mõlemad on tasakaalustamata isiksused, kes üritavad haava täita, lihtsalt erinevate viisidega seda teha.' Nartsissistid ja nartsissistidest ohvrid jäävad oma suhetes kinni ebatervislikust mustrist, mis kahjustab mõlemat osapoolt. Nartsissistlike ohvrite jaoks võivad emotsionaalsed, rahalised, kognitiivsed ja isegi füüsilised kannatused olla laastavad. Nartsissistide jaoks on ka võimetus tunda häbi ja õppida stressi korralikke toimetulekumehhanisme, kui nad langevad oma nartsissistlikku käitumisse üha sügavamale. Ma arvan, et me mõistame valesti moraali ideed koos isiksusehäiretega. Täielik ja täiesti omakasupüüdmatus EI OLE vaimselt kõige tervislikum meeleseisund, nagu ka täiesti isekas ja empaatiavaba olemine pole ka vaimselt tervislik. Vaatame seda niimoodi. Üks omadus, mis nartsissistidel kipub olema, on äärmiselt mustvalge mõtlemine. Kõik on kas kõik head või halvad. Ühel minutil armastab nartsissist sind, järgmisel kohtleb sind kohutavalt ja vihkab su sisikonda. Ma arvan, et nartsissistide ohvrid võivad langeda ka seda tüüpi mõtlemisse. Kui suhe on nartsissistiga hea, antakse kõik punased lipud ja kõnekas käitumine andeks. See pole lihtsalt vaimselt tasakaalus. Nüüd on nartsissisti andestamine ja toetamine väärkohtlemisest hoolimata moraalselt hea asi. Isetus, eneseohverdus, lahkus, mõistmine on kõik omadused, mis on tervislikes suhetes olulised. Kuid jätkata ennastsalgavust ilma vastutasuta EI OLE tervislik ja EI OLE üldse produktiivne. Kui keegi võõras teid tänaval alla suruks, võitleksite tagasi või pääseksite minema või kutsuksite abi. Sa ei võtaks seda lihtsalt ja lubaksid sellel võõral inimesel jätkata sulle haiget, lootes, et see paraneb aasta-aastalt. Nii et nartsissistide ohvrites peab algusest peale olema mingi ebatervislik käitumismuster. Ma arvan, et kogu nartsissistide vihal on oma eesmärk. Nartsissistliku ohvri mõistmine ja ärkamine ning muudatuste tegemine võtab aega. Sageli libiseb ohvri peas mõte, kes on nartsissist, sellest, et see on kõik hea või halb. Nüüd on nartsissist kuri, hingetu, ebainimlik. Sageli on ainus viis, kuidas teist inimest näha, et leida motivatsioon välja tulla või vastu võidelda, eriti gaasivalgustuse vastu. Ja jah, nartsissisti käitumine on moraalselt täiesti vale. Kuid nartsissist on ikkagi inimene (ehkki emotsionaalselt häiritud, moraalselt taunitav). On väga kõnekas, et ainus kindel viis nartsissistiga võitlemiseks läheb halliks kiviks (ärge tundke emotsioone, ärge laske neil endast tõusta), sest see haavatavus ja emotsionaalsus pidid olema suhte jaoks olemas esimene koht. Nii et ärge solvuge, kui olete nartsissistlik ohver, teil on siiski moraalselt õigus (armastav ja andestav), isegi kui teie ja nartsissist on käitumiselt (tasakaalustamata emotsionaalne areng) sarnasemad kui soovite.

  • Tina

    11. oktoober 2018, kell 10:25

    tere, vabandust vastamisega viivitamise eest. aga mul on vaja mõned punktid selgeks teha. Rõõm, ma hindan teie kommentaare, kuid pean ütlema, et ei, ma ei arva, et empaatia oleks üldse 'moraalselt kõrgem' sel lihtsal põhjusel, et nende käitumine võib olla nende ümber olevate inimeste jaoks äärmiselt hävitav. Ma kaldun isegi ideele, et empaat võib tegelikult luua nartsissismi jooni teistes umbes samamoodi, nagu lapsele 'ära rikkunud' vanem võib luua väikese egoistliku koletise. Ma mõtlen, et vaata, me kõik teame vanematena, et kui sa nokitsed lapse igale kapriisile, annad talle kõik, mida nad kunagi küsivad, ei palu tal kunagi maja ümber tööd teha, mitte kunagi ei loodeta, et nad teistega arvestaksid jne jne. ei ole hea ja kõlblik lapsevanem, kas olete! nii et kui teete suhtes põhimõtteliselt sama asja, siis kuidas see teeb teid moraalselt heaks. suhe peab olema kahe (või enama) inimese vastastikuse hoolimise toimiv leping, mitte tasakaalustamata katastroof. mängides empaatiliselt fantaasiat endast kui moraalselt kõrgemast „inglikujust”, ei aita te neid paraneda ega näha nende panust probleemi tekkimisse. Ma arvan, et empaat kannab haava, mis on tõenäoliselt täpselt sama haav kui nartsissist, neil puudub mingi eluline eneseväärtuse tunne ja ainus erinevus on strateegia, mida nad kasutavad olukorra elamisväärseks muutmiseks. nii et selgeks saades arvan, et empaat ei ole moraalselt hea ega ole parem kui teised, tõenäoliselt on see destruktiivne jõud suhetes, kus nad on, ja tõenäoliselt avaldab hävitavat mõju nende emotsionaalsetele olekutele ja isiksustele nad suhtlevad. sarnaselt nartsissistile muutub empaat väljakutse korral alatuks, vt ülaltoodud näiteid ja nad on muutustele äärmiselt vastupidavad. empaat ei loobu oma halost, kuna see on oluline nende sisemise tühjusega toimetulemiseks, mistõttu on neil muutmine äärmiselt raske. kui empaatiat saab aidata näha, et neil endil või teistel ei lähe hästi, siis võivad nad probleemi lahendada ja paraneda. aga ausalt, ära hoia hinge kinni, lol. Loodan, et olen oma ideed nüüd selgemaks teinud.

  • Kristlane

    6. juuni 2018, kell 23.57

    Kuna võite näha, on nartsissismiga inimese tervenemisele aitamine keeruline ülesanne. Isegi kui inimene, kellel on nartsissism, õpib ennast uuesti vanemaks saama, võite terapeudist alates protsessi alustada proovides rahuldada oma sisemist haiget last ja hakata temaga siduma. Mõistke, et peamine emotsionaalne kogemus, mida nartsissismiga inimene väldib, on häbitunne. Lapsena ei olnud tema vanemad tema eest korralikult hoolitsenud. Juba enne, kui ta õpib ennast uuesti vanemaks saama, võite seda protsessi alustada proovides kohtuda nende sisemise haavatud lapsega ja alustada temaga sidet. Tea, et ta peab õppima oma sisemist haiget last uuesti vanemaks saama.

    Nagu kõik isiksuseprobleemid, eksisteerivad ka üksikisikul olevad nartsissistlikud jooned pidevalt. See on OK, kui inimene ei soovi abi otsida. Võib-olla olete ainus inimene, kes on kunagi suutnud saavutada oma sisemise lapse viisil, mis esindab ohutust.

    Veenduge, et suhtlete lastega ja aidake neil mõista, et teise vanema käitumine pole nende süü. Sisemine laps reageerib varajasele kiindumustraumale või muule emotsionaalse häälestuse puudumisele lapse jaoks. Kui teil on lapsi, teate, mida nad kogevad koos nartsissistliku vanemaga.

  • Lucy

    3. aprill 2019, kell 6.32

    Ma arvan, et sooleinstinktid on inimeste jaoks üsna hea alus jätkata. Su pea võib juhtida ühe asja poole (st kui toredad nad on, mida nad teiste heaks teevad), kuid su keha ei saa kunagi valesti, kui võtab vastu hoopis teistsuguse signaali selle kohta, mida su aju räägib.

  • David

    18. juuni 2019, kell 13.48

    Nagu mees, kes on just põgenenud ja üritab nüüd saada mingit ülevaadet nartsissistlikust eksabikaasast, leian, et see on selgelt vastumeelne, et valdavas enamuses sellel teemal väidetavalt kasulikke postitusi ja erialaseid artikleid, ilmselt kvalifitseeritud terapeudid ja muud eksperdid, näites on nartsissistiks tema, tema käitumine ja empaatiavõime, manipuleerimine jne. Isegi sellest muidu abivalmist artiklist lugesime loetelu, kus öeldakse, et on olemas nartsissistlikke naissoost naisi, kuid ilmselgelt mitte sama paljutõotavad naised.

  • Betty

    19. juuni 2019, kell 02.32

    Tere David, mul on kahju, et teil on tekkinud see kohutav tasakaalutus. On tõsi, et enamasti valatakse nartsissist isasena. Statistikast selgub, et meesnarkiste ja psühhopaate on rohkem kui naisi. Kuid loomulikult ei tähenda see, et poleks naisi, kes sellist röövkäitumist näitavad. Mul on kahju, et peate seda kallutatust kannatama, sest see peab olema üsna haavav, kui naiste vägivallatsejatelt palju ei leita. Olen naine ja mul on elus olnud kolm sellist sõbrannat ja nad on sama hävitavad kui mehed. On nartsissistlikke emasid, kes hävitavad oma pere nii palju kui mehed suudavad. See pole kindlasti ühe sugupoole probleem. Lihtsalt naised hakkasid kõigepealt ärkama kahjulike suhete ees. Enamik psühhopaatilistest ja nartsissistlikest suhetest paranemise valdkonna pioneerpsühholooge on naised, nagu ka RAMC (Ritual Abuse Mind Control) ravimise valdkonnas, mis on saatanlik programmeerimine. Millegipärast hakkasid just naised sattuma nendesse üliohtlikesse väljadesse. Ma arvan, et see võib olla ka peamine põhjus, miks te kohtate peamiselt selles negatiivses valguses heidetud mehi. Kuid see pole muidugi tõsi! Ka psühholoogia, mis pole teadlik manipulatsioonist, mis on valdav osa, on tegelikult ja kummalisel kombel või võib-olla mitte loodud manipuleerivate tegelaste endi poolt, kes kõik olid mehed. Piisab psühhoteraapia ajaloo lugemisest, et näha, kui paljud asutajatest olid manipuleerivad. See teeb väga valgustava lugemise, kuigi minu arvates pole tõlget olemas. Chertoki, L. Saussure, R. “Naissance du psychanalyste de Mesner à Freud”.
    Kui vajate inimese vaatenurka selles valdkonnas, kontrollige palun George Simonit.
    Soovides teile parimat tervendamisel. Las selline naine ei ületaks teie teed enam kunagi.

  • Mel

    20. märts 2020, kell 22.16

    See artikkel on kirjutatud terapeutidele, kuid ma mõtlen, kuidas peaks sõber reageerima kellelegi, kellel on nartsissistlik kalduvus või NPD. Mingi taust: mul on nartsissistlik ema ja ma näen endas palju nartsissistlikke jooni. Teraapia abil olen õppinud, mis on nartsissism tegelikult, ja tegelen omaenda tõelise enesehinnangu kujundamisega. Minu terapeut ütleb mulle, et ta ei arva, et mul on NPD, kuna olen valmis iseendaga töötama ning empaatia ema ja teiste vastu. Olen temaga nõus. Kuna ma näen endas nii palju jooni, paneb see mind uskuma, et NPD-ga inimesed saaksid terveneda, kui nad õpiksid ennast tervislikult armastama. Minu küsimus on: kas tasub proovida näidata sõbrale tervendavat tööd, mis tuleb teha? Ilmselgelt ei ole ma varustatud teda ise aitama, kuid kas ta on minu elust välja lõigatud õige lähenemine? Mis viis mind lõpuks abi saama, olid sõbrad, kes ütlesid mulle, et nad hoolivad minust, kuid ei saa mind minu probleemidega aidata. See tegi tol ajal haiget, kuid oli suur äratus. Kuidas ma saan talle terapeudi poole pöörduda?

  • woshicsn

    17. september 2020 kell 00.10

    See, kuidas nartsissisti süda algusest peale avada, on endiselt suur probleem. Vaatamata piisavale aktsepteerimisele, valideerimisele, empaatiavõimele ja hoolivusele on siiski vaja märkimisväärset aega. Ei saa muretseda, et seda parandada.

  • Jennifer

    4. oktoober 2020 kell 12.10

    Nartsissismiga võitlevate inimeste arv, kes seda kommenteerib, näitab, et nad vajavad lootust ja neil soovitatakse leida nartsissivastast sisu täis Interneti-ahjust kasulik abivahend. Ma saan aru, mida nartsissism tekitab, ja tean, et selle ohvriks langenud inimesi tuleb toetada ja oma lugu rääkida. Kuid usun ka, et minusugused inimesed, kes pole nartsissismi spektri lootusetus otsas, sooviksid saada rohkem lootustandvaid ja kasulikke ressursse.